Zarząd ROD „RAJ” informuje, że zgodnie z uchwałą nr 19/2022 Walnego Zebrania z dnia 21 kwietnia 2024r., uchwałą nr 22/2024 Walnego Zebrania z dnia 21 kwietnia 2024 r. oraz uchwałą nr 81/2024 Zarządu ROD „RAJ” działkowcy, którzy chcą mieć włączony prąd na działce w okresie zimowym obowiązani są:
- od dnia 1 – 31 października każdego roku złożyć do Zarządu wniosek o niewyłączanie prądu (wniosek na stronie internetowej i w biurze),
- do dnia 31 października każdego roku wpłacić ryczałt w kwocie 300 zł oraz uregulować opłaty za bieżące zużycie prądu.
Zgodnie z §3 uchwały nr 19/2022 WZ opóźnienie w uiszczaniu należności za zużyty prąd oraz należności za użytkowanie działki i opłaty energetycznej w ustalonym terminie skutkować będzie nie rozpatrywaniem wniosków o nie wyłączaniu prądu w okresie zimowym oraz nie włączeniem energii elektrycznej po przerwie zimowej bez uprzedniego powiadomienia działkowca. Każdy wniosek będzie rozpatrywany indywidualnie przez komisję zgodnie z uchwałą nr 81/2024 Zarządu ROD „RAJ”.
Wnioski dostępne są na stronie internetowej ogrodu (pobierz pdf) oraz od 22.09.2024 r. w biurze Zarządu (do pobrania podczas dyżurów Zarządu).